In2CRM heeft een nieuwe en handige functionaliteit toegevoegd aan de CTI (Computer Telephony Integration) koppeling.

Met deze koppeling is het mogelijk dat wanneer er een klant belt, niet alleen de naam van de klant en de contactpersoon getoond worden, maar ook de projecten waaraan de klant (of de contactpersoon) is gekoppeld. Zo open je met één klik op de knop de relatiekaart, maar ook direct het relevante project waarvoor de klant, hoogstwaarschijnlijk belt.

Wanneer de nieuwe versie van de CRMCall.exe wordt geactiveerd door de telefooncentrale zal er afhankelijk van het telefoonnummer en het aantal projecten in In2CRM, maximaal 3 projecten worden weergegeven onder de persoon.

Een voorbeeld hiervan is te zien in screenshot 1.

Wanneer een project wordt aangeklikt zal in In2CRM het verkoopinformatiescherm worden geopend zoals te zien is in screenshot 2.

Heb je interesse in deze nieuwe feature? Neem dan contact op met je consultant, we helpen je graag verder.


Screenshot 1: De telefoonkoppeling pop-up met in dit geval 2 projecten.

Screenshot 2: Met één klikt opent het verkoopinformatie scherm in In2CRM, zodat je direct inzicht krijgt op de actuele status van het project.