Ontdek het In2CRM customer portal: Jouw toegang tot transparantie en controle

Met het nieuwe customer portal bieden we klanten een blik achter de schermen waardoor je altijd up-to-date bent, en als individuele gebruiker van In2CRM, volledige controle hebt.

Via dit portaal kun je eenvoudig de status van je lopende projecten en issues volgen.
Wanneer er binnen In2CRM een verandering plaatsvindt die gelinkt is met jouw project, verschuift dit automatisch naar de nieuwe stap in het customer portal.

Transparantie
Alle informatie wordt binnen In2CRM gepresenteerd op één plek, het customer portal. Van het overgebleven strippentegoed tot de status van je licenties.
Tevens kun je alle financiële informatie binnen je organisatie hier inzien en downloaden.

Met deze updates houdt In2CRM je proactief op de hoogte. Of het nu gaat om de voortgang van een project of een herinnering aan een naderende vervaldatum, dit portaal zorgt ervoor dat je altijd in één oogopslag op de hoogte bent.
Kortom, met ons nieuwe customer portal stellen we je in staat om je eigen workflow te personaliseren!

Maak je nog geen gebruik van ons customer portal?
Vraag dan een inlogcode aan door een e-mail te sturen naar administratie@crmcompany.nl.

Via deze link heb je direct ingang tot het customer portal.

c

Automatiseer jouw artikelbeheer met onze IB-koppeling
Zoals bij de meeste gebruikers bekend is IB een onafhankelijke partij die zorgt voor een gestructureerde informatie-uitwisseling tussen leveranciers en afnemers in de bouwbranche. Van meer dan 250 fabrikanten ontvangen ze artikelinformatie en beheren deze op verzoek van de klant met specifieke informatie, zoals nettoprijzen, artikelgegevens – allemaal afgestemd op wat je op dat moment nodig hebt.

Dankzij deze IB-koppeling binnen In2CRM/In2ERP wordt het artikelbeheer van jouw organisatie erg makkelijk gemaakt, want:

  • Je kunt effectief zoeken in het complete artikelbestand van IB.
  • Met een druk op de knop maak je een nieuw artikel aan in het artikelbestand of importeer je deze in een offerte.
  • De updates van artikelinformatie worden nu automatisch geregeld.

Kortom, met deze IB koppeling wordt artikelbeheer grotendeels geautomatiseerd!

c

Haal meer uit je workflow met hotkeys in In2CRM

Een hotkey in In2CRM werkt net even anders dan gebruikelijk; in plaats van binnen In2CRM te werken, is het ontworpen om te functioneren buiten In2CRM zelf. Een voorbeeld is wanneer je een tekst of bedrijfsnaam op een website in je browser selecteert en vervolgens op de hotkey-combinatie (CTRL+ALT+i) klikt. Op dat moment wordt In2CRM geactiveerd en wordt er direct actie ondernomen met wat je zojuist hebt geselecteerd.

De toepassingen van deze hotkey-functionaliteit omvatten onder andere:

  • Direct vanuit de browser een nieuwe relatie creëren in In2CRM.
  • Efficiënt schakelen vanuit een ERP-systeem naar In2CRM.
  • Direct informatie vanuit een tekstbestand naar In2CRM overbrengen.
  • Navigeren vanuit de browser naar de klantenkaart in In2CRM.

Deze innovatieve benadering biedt gebruikers een snel en handig middel om externe informatie direct te integreren in In2CRM, waardoor de workflow wordt versneld en vereenvoudigd.

Check de kredietwaardigheid van je klant met In2CRM

Maak je regelmatig gebruik van het controleren van de kredietwaardigheid van je klanten? In2CRM heeft een directe koppeling beschikbaar met Graydon Insights en Credit Device. Door middel van deze koppeling kun je rechtstreeks advies aanvragen, zoals het verhogen van limieten. In plaats van handmatig naar de website te gaan en in te loggen, kun je met één klik in In2CRM de benodigde informatie vinden. Deze wordt opgeslagen in In2CRM voor direct bewijs van limietverhoging, inclusief volledige traceerbaarheid. Bovendien ontvang je automatisch een overzicht van klanten die een limietaanpassing nodig hebben, waardoor je snel en efficiënt kunt handelen.

Wil je graag meer inhoudelijke informatie over deze functies of heb je interesse in een specifieke toepassing voor jouw In2CRM?
Neem dan contact op met je consultant.